În perioada 15.04.2019 - 18.04.2019 se va desfășura activitatea de informarea a studenţilor privind cursurile care sunt în pregătire pentru a fi implementate în cadrul proiectului ITI

ÎN PERIOADA 15.04.2019 - 18.04.2019 SE VA DESFĂȘURA ACTIVITATEA DE INFORMAREA A STUDENŢILOR PRIVIND CURSURILE CARE SUNT ÎN PREGĂTIRE PENTRU A FI IMPLEMENTATE ÎN CADRUL PROIECTULUI I

Această ativitate a avut ca obiective :

  1. Informarea studentilor privind cursurile care sunt in pregatire pentru a fi implementate in cadrul proiectului;
  2. Consultare cu studentii privind continutul tematic al cursului „Inspira-i pe tineri sa se dezvolte” şi ce aspecte de interes sunt pentru ei.

Informarea studenţilor privind cursurile care sunt în pregătire pentru a fi implementate în cadrul proiectului;

       I. Cursul „Dezvoltarea oamenilor”

A fost prezentată importanţa dezvoltării personale şi profesionale pe tot parcursul vieţii : „Scoala se va finaliza într-o zi şi voi veti fi cei care veţi decide modalitatea, căile şi direcţiile de dezvoltare personală şi profesională. Reuşita în viaţă, performanţa şi nu în ultimul rând împlinirea se vor dobândi prin progres individual continuu”.

Au fost prezentate obiectivele cursului:

Vei şti cum învaţă adulţii şi cum poţi tu să accelerezi propria dezvoltare ;

Suntem diferiţi şi tocmai de aceea este nevoie să ne întelegem pe noi, ce stiluri preferate de învăţare avem, ce anume ne motivează – Ciclul Kolb, chestionare de identificare a stilului preferat de învăţare;

Totodata este important să ştii în ce direcţie investeţti resursele, şi care sunt traseele posibile de dezvoltare.

1. Cum să dezvolti o competenţă – tehnici, instrumente

2. Studii de caz concrete în care studenţii vor experimenta în timpul cursului dar şi în afara lui (teme) cum se poate dezvolta o competenţă.

3. Ce este performanţa, cum se măsoară, care este calea către maiestrie.

4. Instrumentele de dezvoltare variate care ajută la dezvoltare.

5. Vei întocmi propriului tău plan de dezvoltare.

6. Fiecare student va avea de întocmit propriul plan de dezvoltare detaliat.

7.Planul de dezvoltare va conţine obiective de dezvoltare, acţiuni concrete şi termene de realizare. Aceasta va fi şi proiectul de final.

 

       II. Cursul „Inteligenta Emotionala”

A fost prezentată importanţa inteligenţei emotionale în special prin întelegerea propriei persoane (factori motivaţionali, încrederea de sine, puncte forte şi arii de îmbunătăţit) şi în acelaşi timp întelegerea celorlalti prin capacitatea de a crea legături interumane, evitarea situaţiilor conflictuale etc . 

Au fost prezentate obiectivele cursului :

Vei avea o imagine de ansamblu asupra teoriilor de legate de inteligenţa emoţională;

1. Ce caută angajatorii, care sunt competenţele cheie pentru următorii 10 ani – Comunicare, empatie, luarea deciziilor, iniţiativă etc.

2. Tipare de personalitate.

3. Pilonii inteligenţei emotionale – Daniel Goleman.

Vei înţelege metode şi instrumente de dezvoltare.

1. Eu – factori motivaţionali, autocontrol, comunicare.

2. Ei – persuasiune, empatie.

3. Vizionare film – managementul conflictului.

4. Vei întocmi planul tău de acţiune.

5. Fiecare participant va intocmi un plan de actiune care sa duca la o dezvoltare a inteligentei emotionale

 

       III. Cursul „Managementul de Proiect”

  • 1. A fost prezentată importanţa managementului de proiect, mai ales că majoritatea angajatorilor caută absolvenţi care să cunoască metodologia de management de proiect.
  • 2. Totodată, managementul de proiect este o cale de dezvolta calităţi manageriale foarte importante: conducerea echipei, orientare catre rezultat, gandire strategică.

Au fost prezentate obiectivele cursului:

1. Oferă o imagine de ansamblu asupra managementului de proiect.

2. Ce este un proiect, care sunt elementele specifice şi care sunt etapele distincte ale managementului de proiect.

3. Vei şti bune practici, metode şi instrumente ale managementului de proiect.

4. Studiu de caz – contrucţia unei case.

5. Planificare, bugete, tripla constrangere.

6. Vei aplica cunoştintele pe studii de caz.

7. Proiect pe echipe

Concluzie : Stundeţii au fost interesaţi de cursuri şi şi-au exprimat dorinţa de a se înscrie. Totodată activitatea a fost interactivă cu discuţii libere, puncte de vedere şi comentarii foarte utile din partea studenţilor.

1/2

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României 

Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

© Învățământ Terțiar Inovativ Corelat cu Strategia de Dezvoltare Inteligentă (ITI)